De laatste loodjes! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van mariekeh - WaarBenJij.nu De laatste loodjes! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van mariekeh - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 April 2011 | Indonesië, Kuta

Vandaag 27-04 de laatste ochtend op Bali. We worden over een uurtje opgehaald en vertrekken om 16.00 naar Kuala Lumpur. Daar moeten nog 5 uur zien te overbruggen voor de laatse vlucht naar Amsterdam waar we hopelijk om 6.35 aankomen. Met een beetje geluk zit ik om 8.30 in de trein! Zal naar jullie zwaaien vanuit de Fyra...

Het raften ging gisteren niet door omdat er een meisje ziek was en naar het ziekenhuis moest. De lul van Fox wilde niet naar het ziekenhuis komen dus ik vroeg of iemand anders mee wilde gaan aangezien zij als enige al wakker was. K zat al in de taxi en die muts stond maar te twijfelen want ze vond het geloof ik zonde van haar dag maar in je 1-tje in het buitenland naar een ziekenhuis moeten zou ik ook niet leuk vinden dus ben ik maar ingestapt. Ik (en iig nog 3 anderen) was al klaar met dat mens en heb haar gisteren gelukkig niet meer gezien. Snap wel waarom haar vent wilde scheiden, als dom zijn pijn zou doen... Maar iig waren we om 10.30 weer terug, paar boodschappen gedaan en toen lekker op mijn balkon zitten lezen. 's middags pizza en een biertje op het strand.

Om 15.30 waren Hanny, Pita en Willem weer terug maar ik heb geloof ik niet veel gemist. Zag het ook niet echt zitten met mijn nek dus vond het wel best zo!

's Avonds weer eten met Hanny, Willem, Sietze, Jonet en Ancy. Heel gezellig maar wel moe. Willem is om 00.00 jarig dus we moesten nog even zien te overbruggen dus maar weer naar het strand. Prachtige sterrenhemel, Bintangs zat, Aussies en 2 lokale jongens met gitaren die even later door Willem werd ingepikt. Hij kan echt verrassend goed spelen en er werd flink meegezongen, ook door de aussies!

Zo mezelf weer in mijn jeans hijsen, hoop dat hij nog past na die 2 weken heerlijk eten!!

Nog even over de 2 groepen: was wel onwil want door de Sumatragangers was al besloten dat zij een groep zouden blijven. Nu de laatste paar dagen kan het opeens allemaal wel en is er een beetje spijt! Jammer hoor, je had er alleen jezelf maar mee!

Dit was waarschijnlijk het laatste bericht voor de vakantie, hoop dat jullie wat hebben meegekregen... Voor de fauna hoef je het niet te doen en Bali is relaxed maar net als de spaanse kust dus ik vond het wel een leuke reis maar hoef hier niet nogmaals naar toe.

Misschien tot de volgende reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 13783

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Zuid-Afrika

16 December 2013 - 01 Maart 2014

Kruidenreis Rotterdam - Singapore

12 April 2011 - 28 April 2011

Javan en Bali april 2011

Landen bezocht: