Weer een dag in de bus! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van mariekeh - WaarBenJij.nu Weer een dag in de bus! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van mariekeh - WaarBenJij.nu

Weer een dag in de bus!

Door: Webmaster

25 April 2011 | Indonesië, Kuta

Vandaag weer een dag in de bus. Nog 3 dagen in Kuta en dan is het weer klaar. De meesten wilden meteen naar het hotel en dat is eigenlijk maar 1,5 uur rijden maar we moesten eerst nog naar een zilverwerkfabriek (hadden we op Java al gehad), een museum, een tempel en een houtwerk/snijkunst whatever fabriek volgens het programma. We kregen Ragman weer, echt een klotegids die zichzelf erg belangrijk vond en vooral met zijn commissie bezig was. De tempel was leuk en mooi maar we mochten vooral niets kopen. In de houtfabriek, zilverwerk e.d. natuurlijk wel! het was ondertussen 14.30 eer de lunch was afgelopen en we hadden de helft nog niet gehad. Toen hij als grapje vroeg waar we nu heen zouden gaan heb ik maar hotel gezegd en dat was voor iedereen gelukkig ook zo dus kwamen we eindelijk van die eikel af. In het hotel zaten we verdeeld over 5 blokken dus iedereen nijdig omdat het juist met elkaar hoort te zijn. Daar kon ik me dan weer niet druk over maken maar hij wist niet hoe snel hij weg moest komen!! Hij wilde Ruud (gehandicapt) niet eens helpen maar dat gaat hij nog wel horen!!

Ik wil 2 excursies: morgen catamaran en dinsdag raften. Met geld innen was hij snel maar geen centje uitleg over wat mee te nemen of hoe of wat, dat heeft Hanny verder geregeld!!! Zo ben je de koning en zo is het net of je weer de hulpvaardigheid uit NL hebt...

Wel lekker gegeten en na een Bintang op het strand om 22.30 naar bed. Ben helemaal naar de T....g. De groep lijkt na de algehele teleurstelling van de verdeelde kamers wel bij elkaar te komen. Jammer, beetje laat!!!