Kasadasi Turkije - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van mariekeh - WaarBenJij.nu Kasadasi Turkije - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van mariekeh - WaarBenJij.nu

Kasadasi Turkije

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2014 | Turkije, Kusadasi

Het eerste gedeelte zit er alweer bijna op, de eerste wisseling van passagiers is morgen al. Jammer want er gaan heel wat leuke mensen van boord. Er blijven er gelukkig ook nog wel een paar.
Het eten aan boord is geweldig maar ik blijf van de toetjes, gebakjes, pizzapunten, bitterballen en ijsjes af want alles zit nu al een stuk strakker! Het weer is heel rustig en we kunnen gewoon buiten zitten op het dek. Er zijn ook wel leuke shows aan boord en wel vaste bandjes en zangers. Ik zit nu aan een vaste tafel met 4 anderen maar die gaan morgen weg dus ben benieuwd wat er daar voor terugkomt...
Ben begonnen in Southhampton, Leuk klein plaatsje met veel winkels. Lissabon was gaaf! Daar ga ik nog wel een keer naar terug. Enorme stortbui gehad maar voor de rest hebben we geen last gehad. . Bovenop een bus door heel de stad geweest en naar het Oceanium. Van Gibraltar had ik niet veel verwacht maar dat was echt leuk voor een dag.Leuk dorp, de rots met fantastisch uitzicht, de apen en een druipsteengrot die als concertzaal wordt gebruikt. Tunnels uit de 2e WO en daar staan dan kanonnen uit 1700 in... Pas niet echt bij elkaar maar dan heb je ook alles wel gezien. Goedkope sigaretten en een Flying Angels maar die was helaas dicht...
Van Gibraltar naar Malaga, ook een leuke stad. Naar de grote Cathedraal geweest en naar het picassomuseum. Daar hangt geloof ik van alles wat ze nergens anders willen hebben maar vond het toch leuk.
Toen mijn grote favoriet Malta.Heb tot 3.00 wakker gelegen van de excitement terwijl ik expres om 22.30 naar de hut was gegaan. Martin had al gebeld maar we hebben geen bereik op zee dus die heb ik om 7.00 wakker gebeld. Eerst naar Valetta geweest, weinig veranderd, en toen naar Bugibba, veel veranderd!! Martin en Steph hebben me opgehaald bij de bus en aan het eind van de middag weer naar de Rotterdam gebracht Heerlijk om ze weer eens te zien na 7 jaar!! Wist niet dat het al zo lang geleden was... Van de zomer maar weer eens wat langer heen gaan.
Ben nu in Kusadasi in Turkije, heerlijk in de zon, 18 graden, lekker aan de appelthee en morgen ga ik naar Athene.

  • 19 Januari 2014 - 13:37

    Remco:

    Klinkt prima!!!

  • 19 Januari 2014 - 14:38

    Ed Post:

    Hartstikke leuk dat reisverslag, ga dit echt volgen....geniet er van...Gr. Ed

  • 19 Januari 2014 - 19:10

    Yvonne Berkien:

    He meis....Goed dat het je nog gelukt is om wat te schrijven. Erg leuk om te lezen dat je mooie en leuke ziet en doet.Je Gala jurk staat je geweldig....je bent een mooie vrouw. Ik hoop voor je dat er weer leuke mensen aan boord komen. Ik kijk uit naar je volgende verslag. Veel plezier in Athene en de rest natuurlijk. Dikke kus van ons. XX

  • 19 Januari 2014 - 21:41

    Christa:

    Mooi verslag! Leuk dat je je vrienden in Malta weer eens gezien hebt, super! Ik ga al je verslagen volgen en kijk alweer uit naar de volgende. Wij gaan woensdag naar de bank. Maar hoe dat afloopt stuur ik je wel even privé. Spreek oe snelle. Liefs en een dikke uit Heerde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Kusadasi

Kruidenreis Rotterdam - Singapore

51 dagen cruisen met de MS Rotterdam

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2014

Singapore AirPort

24 Februari 2014

Terug naar Singapore

19 Februari 2014

Lombok Indonesie

14 Februari 2014

Singapore

10 Februari 2014

Marmagao India - Phuket Thailand
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 13712

Voorgaande reizen:

10 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Zuid-Afrika

16 December 2013 - 01 Maart 2014

Kruidenreis Rotterdam - Singapore

12 April 2011 - 28 April 2011

Javan en Bali april 2011

Landen bezocht: